Ajánlattételi felhívás gépjárműre


Közzétéve: 2025.04.15.

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Tűzoltószövetség a Magyarország-Szlovákia-Románia-Ukrajna Interreg Program keretében támogatást nyert a HUSKROUA/23/RS/1.1/001 azonosítószámú „Együttműködés a jobb felkészültség és a határokon átnyúló katasztrófamegelőzés érdekében” című (továbbiakban: PRE_SAFE) projekt megvalósítására. Az Ajánlatkérő a tárgyban jelzett projekttel kapcsolatos egy (1) darab, 9 személy szállítására alkalmas minibuszra kér ajánlatot, az alábbiak szerint:

1. Ajánlatkérő adatai

Név: Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Tűzoltószövetség, Cím, székhely: 4400 Nyíregyháza, Erdő sor 5.

Képviselő: Rubóczki Zoltán – általános elnök, E-mail: szabolcstuoszov@gmail.com

 

2. Beszerzés tárgya

Minibusz (1 darab). Az ajánlatban megadott egységáron.

  • gyártási év: 2024. (vagy az utáni)
  • 9 személy szállítására alkalmas
  • Vonóhorog (fix vagy leszerelhető)
  • Megnövelt tengelytáv (Long kivitel)
  • Klíma (elől-hátul)
  • Hűtés-fűtés (elől-hátul)
  • Tolatókamera
  • Holtér figyelő rendszer
  • Centrálzár
  • ASR (kipörgésgátló)
  • Pótkerék
  • Európai asistance szolgáltatás

 

3. Az árajánlat tartalma

Az árajánlatot az alábbi szempontok szerint szíveskedjen megadni a mellékelt excel táblázatban:

  • az ajánlattevő megnevezését, címét, képviselő nevét;
  • az ajánlat tárgyának pontos megnevezését;
  • az árajánlat érvényességét, dátumát;
  • a nettó + ÁFA árat forintban;
  • a felkért vállalkozónak nyilatkoznia kell arról, hogy kíván-e alvállalkozót igénybe venni;

 

4. Alkalmassági követelmények

Az Ajánlatadónak szakmailag megfelelő tapasztalatokkal kell rendelkeznie az ajánlattételi felhívás tárgyát képező tevékenységben, illetve a megfelelő ár-érték arányt szükséges képviselni.

Nem lehet ajánlattevő, akivel szemben csőd-, végelszámolási vagy felszámolási eljárás, vagy egyéb, a megszüntetésre irányuló, jogszabályban meghatározott eljárás van folyamatban, illetve akinek köztartozása van.

 

5. A szolgáltatás teljesítésének igazolása

Az ajánlatkérés tárgyát képező áru ill. szolgáltatás teljesítését követően teljesítés igazolás kiállítása szükséges.

 

6. A szerződés meghatározása

Megrendelő és adás-vételi szerződés alapján, 2025. május 30-i teljesítési határidővel. A teljesítési határidőbe az okmányirodai ügyintézés is belefoglalandó.

 

7. Fizetési feltételek, az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, számlázási módja

Megrendelő előleget (foglalót) biztosít, előlegszámla ellenében. Nyertes ajánlattevő egy végszámla kiállítására jogosult az igazolt teljesítés alapján. Az ellenérték megfizetése átutalással történik, 15 napos fizetési határidővel.

 

8. Az ajánlatok elbírálásának szempontja

Az Ajánlatkérő a legkedvezőbb árat kínáló Ajánlattevővel köt adásvételi szerződést, illetve ad megrendelést. Saját ajánlattételi dokumentáció (amennyiben az ajánlattevő készít) csatolható, de nem feltétel, viszont az elbírálás a kitöltött, cégszerűen aláírt excel alapján történik!

 

9. Az ajánlatok beérkezésének határideje: 2025. április 21. 14.00 óra

 

10. Az ajánlatok benyújtásának nyelve: Az ajánlatokat magyar nyelven kell benyújtani.

 

11. Az ajánlatok benyújtásának módja és helye

Kérjük, hogy a mellékelt excel táblázatot cégszerűen aláírva, szíveskedjen e-mailben megküldeni a szabolcstuoszov@gmail.com e-mail címre. Saját ajánlattételi dokumentáció (amennyiben az ajánlattevő készít) csatolható, de az nem feltétel. 

 

Kelt: Nyíregyháza, 2025.04.15.


Kapcsolódó információk: